7 Mayıs 2013 Salı

Bugün Oğluşumun Doğumgünü..

Bugün biricik oğlum Timuçin'in doğum günü. Kuzum her geçen gün biraz daha büyüyor ve ben hızına yetişemiyorum. Hep birlikte mutlu ve sevgi dolu nice yıllara bir tanem.." Bana bebeğim deme " desende sen benim hep bebeğim kalacaksın.. Seni çok seviyorum..


    Bu aralar evde  Mario çılgınlığı sürüyor, Bizim afacan "annecim ne yapayım mayroyu çok seviyorum" şeklinde ortalarda dolanıyor , pc oyunlarını oynuyor, resimlerini yapıyor, çizgi filmlerini izliyor, geçenlerde anahtarlığını görmüş yapıştı resmen " aaa mayrooo" evet dayanamayıp çin malı da olsa almak zorunda kaldım, ben sana doğum günün için Mario ve Luigi örüyorum diyemedim. Çünkü sürprizi kaçacaktı, Bunları gündüz o okuldayken haldır haldır örmeye çalıştım, tarifi burada http://wolfdreamer-oth.blogspot.com/2009/08/mario-plushie.html Görünce yüzünün alacağı hali çok merak ediyorum, eğer fotoğraflayabilirsem sizinle de paylaşırım..

2 yorum:

  1. en güzel hediyeyi vereceksin demekki oğluşuna canım. doğun günü kutlu olsun afacanın:) iyiki varlar iyiki bizim bebeğimiz bu cankuşlar:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Yseminciğim, aynı fikirdeyim, rabbim eksikliklerini göstermesin.

    YanıtlaSil